Vzgojni in razvojni cilji:
- Gozdna pedagogika kot temelj … Sistematično povezovanje narave v vsakodnevno rutino vrtca (gibalne, raziskovalne in ustvarjalne dejavnosti na prostem.
- Učenje in igra na prostem: krepitev izkustvenega učenja, čutenja in gibanja v naravi, kjer otroci razvijajo samostojnost, sodelovanje, empatijo in spoštovanje do življenja.
- Interesni aktivi strokovnih delavcev: omogočanje poglobljenjega raziskovanja na športnem, gozdnem, jezikovnem, naravoslovnem in umetnostnem področju vsem otrokom našega vrtca, s čimer podpiramo razvoj njihovih močnih področij.
- Spodbudno učno okolje: otrok je soustvarjalec dejavnosti. Vzgojiteljice nudijo odprto okolje, bogato z naravnimi in nestrukturiranimi materiali.
- Formativno spremljanje: spremljanje napredka otrok s poudarkom na procesih učenja, povratnih informacijah in krepitvi notranje motivacije otrok.
- Kreativnost in ustvarjalnost: spodbujanje otroške domišljije skozi odprte naloge, ustvarjanje iz naravnih materialov ter samostojno raziskovanje.
- Sodelovanje s starši: izvajanje delavnic, pogovornih ur in strokovnih predavanj za podporo pri razvoju otrok ter gradnjo partnerskega odnosa.
- Povezovanje z osnovno šolo: redna srečanja vzgojiteljic predšolskih skupin z učiteljicami prvih razredov in skupna načrtovanja, ki omogočajo mehke prehode otrok iz vrtca v šolo.
- Vključitev v OMEP Slovenija: aktivno sodelovanje v nacionalni in mednarodni mreži OMEP, s ciljem razvijanja trajnostne pedagogike, izmenjave dobrih praks in strokovnega povezovanja.
