Razvojni cilji v vrtčevskem letu 2024/2025
Že drugo leto zapored bomo vključeni v razvojno nalogo Vključujoča vrtec in šola – vključujoči fizični prostor, ki je podprta in vodena s strani Zavoda za šolstvo Republike Slovenije. V razvojni nalogi bomo širili formativno spremljanje, poudarek bo na medsebojnem povezovanju strokovnih delavcev pri skupnem razvoju, poglabljanju in širjenju strategij formativnega spremljanja ter na zagotavljanju spodbudnega fizičnega, socialnega in didaktičnega okolja. Vodja razvojne naloge je Alenka Krobat, člani tima pa bomo letos vsi zaposleni strokovni delavci Vrtca pri OŠ Kungota. V razvojni nalogi se bomo zavzemali za:
- uvajanje in poglabljanje strategij formativnega spremljanja;
- ustvarjanje vrstniške skupnosti in izgrajevanje socialnih veščin;
- prilagajanje fizičnega učnega prostora procesom igre in učenja (v vseh treh stavbah vrtca in izven njih);
- participacijo in aktivno vlogo otrok.
Eden osrednjih letošnjih ciljev bo tako tudi spodbujanje otrok k razvoju samostojnosti. Prizadevali si bomo za samostojnost otrok pri:
- skrbi zase (samostojno prehranjevanje, pravilna uporaba jedilnega pribora, samostojno oblačenje: zapenjanje zadrge, gumbov … in obuvanje: zavezovanje in odvezovanje vezalk, samostojno umivanje, krtačenje zob, opravljanje potrebe na stranišču, samostojen prihod v igralnico …);
- miselni samostojnosti (otroke bomo spodbujali, da si bodo zmožni sami izbirati igro, vrstnike, s katerimi se bodo želeli igrati, igrače in prostor za igro, da bodo samostojno znali reševati probleme in različne naloge, primerne svoji starosti);
- socialno-čustveni samostojnosti (gradili bomo zaupanje otrok vase, jih navajali na samoiniciativno vzpostavljanje stika z odraslimi in vrstniki v svoji bližnji okolici …).